Etiquetas

domingo, 28 de abril de 2013

resumen de les curses de vergel i teulada, circuit de la marina 2013


Bueno con una semana de retraso, pero voy a aprovechar para resumir lo que fue la carrera de vergel y también la carrera de teulada.
La carrera de vergel fue la primera carrera que corrí de la marina ya que la carrera de javea estaba disputando la media maratón de carricola, en vergel tenia la intención se salir un poco mas tranquilo ya que las molestias que tengo en la pierna derecha siguen, y quiero bajar un poco la intensidad de los entrenamientos así como las próximas dos carreras la de vergel y la de teulada.
En vergel que es la mas rápida junto con la de javea por ser carreras planas y donde se puede hacer muy buen tiempo.
En vergel juanvi tampoco pudo correr ya que estaba en la cama por culpa de un resfriado, Jesús que volvía de su lesión de esguince de tobillo iba a disputarla en plan carrera continua y salio en el grupo de serrano y viki, marcando un buen ritmo de carrera y finalizarla en 5:05 por km.
Ausias salio desde atrás y fue escalando posiciones hasta quedar el primero del equipo por delante de hicham, juanjo que ya vuelve a ser lo que fue después de varios meses con molestias marco 4:05.
en el grupo de la muerte, en el cual yo no pude estar ya que quiero reservar, esta vez el gato al agua se lo llevo kike, si en javea fue donet el  que gano en vergel el ritmo de carrera lo marco kike al cual ni pablo ni un desconocido donet que quedo muy atrasado de los dos pudieron aguantarle el ritmo.
Ramón también hizo una muy buena carrera después de la lesión que lo ha tenido casi tres semanas en el dique seco.
En teulada había ganas de revancha, yo también me resevaria al principio, y salí junto a Jesús y juanvi que tampoco querían apretar, la intención era hacerla en 4:30, que es un buen ritmo teniendo en cuenta que la carrera de teulada no es plana ni mucho menos y es una de las mas duras del circuito.
Esta vez hicham le gano la partida a ausias que bajo de los 40 min, y juanjo y toni entraron por detrás
Kike y pablo salieron a un ritmo bastante alto y donet salio mas conservador y le salio bien la jugada ya que llego en progresión a la meta.
Kike al final pago el esfuerzo del principio y se quedo sin gasolina y esta vez fue pablo el ganador del grupo.
Al principio de la carrera fui junto con Jesús y juanvi, mirando el reloj y controlando el ritmo para no ir demasiado rápidos, kike y pablo llevaban un ritmo muy fuerte y el km 2 ya los habíamos perdido de vista hasta el km 2 la carrera la llevaba Jesús, pero a partir de ese km me puse yo a marcar hasta coronar el tourmalet, ya de bajada Jesús se puso por delante marcando un ritmo muy fuerte, apenas podía seguirlo así que apretamos y a lo lejos divisamos a kike y en el km 8 le dimos alcance vimos a pablo y le fuimos recortando distancia marcando siempre el ritmo Jesús, chapo por donet que pudo aguanta el ritmo puesto por jesus, íbamos por debajo siempre de los 4 minutos, y en la linea de meta y ya sin darnos tiempo para alcanzar a pablo hubo un disputadisimo sprint entre donet y yo en el cual pudo entrar delante.
Esta vez el gato se lo llevo pablo que en este tipo de carreras teulada y Jesús pobre se le dan mucho mejor que las que son completamente planas.
Así que en pego habrá una nueva y emocionante carrera por ver quien entra el primero.
Ahí seguramente Jesús y juanvi ya volverán a ser los amos del equipo.
Nos vemos en pego.

Bueno amb una setmana de retard, però aprofitaré per a resumir el que va ser la carrera del verger i també la carrera de teulada.
La carrera del verger va ser la primera carrera que vaig córrer de la marina ja que la carrera de xàbia estava disputant la mitjana marató de carrícola, al verger tènia la intenció s’eixir un poc mas tranquil ja que les molèsties que tinc en la cama dreta seguixen, i vull abaixar un poc la intensitat dels entrenaments així com les pròximes dos carreres la del verger i la de teulada.
Al verger que és la mas ràpida junt amb la de xàbia per ser carreres planes i on es pot fer molt bon temps.
Al verger juanvi tampoc va poder córrer ja que estava en el llit per culpa d’un refredat, Jesús que tornava de la seua lesió d’esquinç de turmell anava a disputar-la en pla carrera contínua i sali en el grup de serrà i viki, marcant un bon ritme de carrera i finalitzar-la en 5:05 per km.
Ausia sali des d’arrere i va ser escalant posicions fins a quedar el primer de l’equip per davant de hicham, juanjo que ja torna a ser el que va ser després d’uns quants mesos amb molèsties marc 4:05.
en el grup de la mort, en el qual jo no vaig poder estar ja que vull reservar, esta vegada el gat a l’aigua se’l porte kike, si en xàbia va ser donet el guanye al verger el ritme de carrera ho marque kike al qual ni pablo ni un desconegut donet que quede molt retardat del els dos.
Ramón també va fer una molt bona carrera després de la lesió que ho ha tingut quasi tres setmanes en el dic sec.
En teulada hi havia ganes de revenja, jo també em resevaria al principi, i vaig eixir junt amb Jesús i juanvi que tampoc volien estrényer, la intenció era fer-la en 4:30, que és un bon ritme tenint en compte que la carrera de teulada no és plana ni molt menso i és una de les mas dures del circuit.
Esta vegada hicham li guanye la partida a ausias que davall dels 40 min, i juanjo i toni van entrar per darrere
Kike i pablo van eixir a un ritme prou alt i donet sali mes conservador i li sali bé la jugada ja que arribe en progressió a la meta.
Kike al final pagament l’esforç del principi i es quede sense gasolina i esta vegada va ser pablo el guanyador del grup.
Al principi de la carrera vaig ser junt amb Jesús i juanvi, mirant el rellotge i controlant el ritme per a no anar massa ràpids, kike i pablo portaven un ritme molt fort i el km2 ja els havíem perdut de vista fins al km2 la carrera la portava Jesús, però a partir d’eixe km em vaig posar jo a marcar fins a coronar el tourmalet, ja de baixada Jesús es va posar per davant marcant un ritme molt fort, a penes podia seguir-ho així que estrenyem a la llunyania divisem a kike i en km 8 li vam donar abast vam veure pablo i li vam ser retallant distància marcant sempre el ritme Jesús, xape per donet que va poder aguanta el ritme lloc anàvem per davall sempre dels 4 minuts, i en l’esbossa de meta i ja sense donar-nos temps per a aconseguir a pablo va haver-hi un disputadisimo esprint entre donet i jo en el qual va poder entrar davant.
Esta vegada el gat se’l porte pablo que en este tipus de carreres teulada i Jesús pobre se li donen molt millor que les que són completament planes.
Així que a pego hi haurà una nova i emocionant carrera per veure qui entra el primer.
Ací segurament Jesús i juanvi ja tornaran a ser els amos de l’equip.
Ens veiem a pego.



miércoles, 17 de abril de 2013

circuit de la marina- javea 2013 y carricola 2013


Por fin a llegado el circuito de la marina, y la primera carrera en javea con mas de 2000 corredores en la linea de salida, este domingo el daimus se repartía en dos eventos la carrera de javea y una de las mas importantes carreras de montaña que tenia lugar en carricola donde estaban un grupo de corredores de élite, haciendo que las cinco primeras posiciones batieran el récord de la prueba, con tiempos mas propios de media maratón de asfalto que de carrera de montaña.
La organización de carricola estuvo espectacular, se notaba que el pueblo entero estaba colaborando en la carrera y la acogida que teníamos fue muy calurosa, los detalles como dar café y dulces antes de la carrera, los bocadillos de mucha variedad para después de la carrera, así como los regalos que se dieron hacia que te marcharas contento de carricola, el circuito era duro pero muy corredor y apenas un par de tramos donde no se podía correr, y todo muy bien señalizado.
Si tengo que dar una nota seria la de matricula de honor.
En cuanto a los compañeros que fueron a javea hay que felicitarles porque estuvieron todos a un gran nivel.
Quiero dar ánimos a Kike que ha pasado por unas semanas un poco desmoralizado por la lesión, y que a pesar de ello hizo un carreron en javea, espero que no tenga ansia y que cumpla los plazos con paciencia que poco a poco sera una maquina, es joven y tiene algo muy importante: tiempo por delante.
La próxima semana estaremos en vergel, a esta carrera en principio quiero ir a rodar por unas molestias que vengo arrastrando desde hace mas de un mes, haber si bajando la intensidad de los entrenamientos en un par de semanas remiten estas molestias.
Compañeros nos vemos en vergel.


Per fi a arribat el circuit de la marina, i la primera carrera en xàbia amb mes de 2000 corredors en l’esbossa d’eixida, este diumenge el daimús es repartia en dos esdeveniments la carrera de xàbia i una de les mas importants carreres de muntanya que tènia lloc en carrícola on estaven un grup de corredors d’elit, fent que les cinc primeres posicions bateren el rècord de la prova, amb temps mes propis de mitja marató d’asfalt que de carrera de muntanya.
L’organització de carrícola va estar espectacular, es notava que el poble sencer estava col·laborant en la carrera i l’acollida que teníem va ser molt calorosa, els detalls com donar café i dolços abans de la carrera, els entrepans de molta varietat per a després de la carrera, així com els regals que es van donar cap a que t’anares content de carrícola, el circuit era dur però molt corredor i a penes un parell de trams on no es podia córrer, i tot molt ben senyalitzat.
Si he de donar una nota seriosa la de matricula d’honor.
Quant als companys que van ser a xàbia cal felicitar-los perquè van estar tots a un gran nivell.
Vull donar ànims a Kike que ha passat per unes setmanes un poc desmoralitzat per la lesió, i que a pesar d’això va fer una gran carrera en xàbia, espere que no tinga ànsia i que complisca els terminis amb paciència que a poc a poc sàrria una maquina, és jove i té quelcom molt important: temps per davant.
La setmana que ve estarem al verger, a esta carrera en principi vull anar a rodar per unes molèsties que venge arrossegant des de fa mes d’un mes, haver-hi si abaixant la intensitat dels entrenaments en un parell de setmanes remeten estes molèsties.
Companys ens veiem al verger.

lunes, 8 de abril de 2013

2on VOLTA A PEU A LA LLACUNA 2013


Este pasado domingo tuvo lugar en la llacuna de villalonga la segunda vuelta a pie, que organiza el hotel bon estar.
La carrera era el mismo circuito del año pasado con un recorrido de 11,8 km que transcurre por el paraje de la llacuna, este año habían menos corredores que el año pasado en total unos 170 corredores inscritos, pero había bastante nivel sobre todo en las categorías de corredores veteranos.
Este año al igual que el anterior la marea roja de daimus volvía a conquistar la llacuna, y volvíamos a triunfar en la carrera, siendo tal vez el club que mas miembros aporta a esta bonita prueba.
Pasemos a la competición y en ella vamos a destacar a tres corredores magníficos: Juanvi, tere y rosa.
Juanvi volvía a quedar el primero de su categoría y entro el octavo de la general demostrando que se encuentra a un nivel estrastosferico mejorando en dos minutos la marca del año pasado, demostrando que este año esta a un nivel de forma excelente, antes de la carrera me comento que tenia unas molestia en la rodilla seguramente en los tendones y que después de la carrera de carricola de la semana que viene bajara el ritmo de competición y que no correrá todas las carreras de la marina.
Tere que es infinita también quedo la primera de su categoría y subió al podio con una invitada de honor su nieta, que ha nacido recientemente.
Y rosa hizo doblete quedo la segunda de su categoría y la tercera de la general haciendo muy buena carrera.
Hicham este año no estuvo al nivel del que de el se espera, juanjo quedo el cuarto de su categoría repitiendo la misma marca del año pasado.
Kike que venia de una lesión también estuvo muy bien.
Pepe como siempre disfrutando y preparándose para carricola, y haciendo buena carrera.
Toni es un corredor con buen futuro si le respetan las lesiones dará muchas alegrías al club.
Por mi parte satisfecho después de una molestias en la pierna que no me ha dejado entrenar al tope durante las dos ultimas semanas pude bajar en casi un minuto la marca del año pasado, por lo que estoy muy contento.
Juancarlos me comento que le había gustado la carrera y que no le había parecido tan dura como creía
La próxima semana el grupo se va a dividir unos se irán a participar en la primera carrera de la marina y el otro grupo nos iremos a participar en la media maratón de montaña de carricola.
Suerte a todos.



Este passat diumenge va tindre lloc en la llacuna de villalonga la segona volta a peu, que organitza l’hotel bàs estar.
La carrera era el mateix circuit de l’any passat amb un recorregut de 11,8 km que transcorre pel paratge de la llacuna, enguany havien menys corredors que l’any passat en total uns 170 corredors inscrits, però hi havia prou nivell sobretot en les categories de corredors veterans.
Enguany igual que l’anterior la marea roja de daimús tornava a conquistar la llacuna, i tornàvem a triomfar en la carrera, sent tal vegada el club que mes membres aporta a esta bonica prova.
Passem a la competició i en ella destacarem a tres corredors magnífics: Juanvi, tere i rosa.
Juanvi tornava a quedar el primer de la seua categoria i entre l’octau de la general demostrant que es troba a un nivell estrastosferico millorant en dos minuts la marca de l’any passat, demostrant que enguany esta a un nivell de forma excel·lent, abans de la carrera em coment que tènia unes molèstia en el genoll segurament en els tendons i que després de la carrera de carrícola de la setmana que ve abaixara el ritme de competició i que no correrà totes les carreres de la marina.
Tere que és infinita també quede la primera de la seua categoria i va pujar al podi amb una invitada d’honor la seua néta, que ha nascut recentment.
I rosa va fer doblet quede la segona de la seua categoria i la tercera de la general fent molt bona carrera.
Hicham enguany no va estar al nivell de què del s’espera, juanjo quede el quart de la seua categoria repetint la mateixa marca de l’any passat.
Kike que vènia d’una lesió també va estar molt bé.
Pepe com sempre disfrutant i preparant-se per a carrícola, i fent bona carrera.
Toni és un corredor amb bon futur si li respecten les lesions donarà moltes alegries al club.
Per la meua part satisfet després d’una molèsties en la cama que no m’ha deixat entrenar al límit durant les dos ultimes setmanes vaig poder baixar en quasi un minut la marca de l’any passat, per la qual cosa estic molt content.
Juancarlos em coment que li havia agradat la carrera i que no li havia paregut tan dura com creia
La setmana que ve el grup es va a dividir uns se n’aniran a participar en la primera carrera de la marina i l’altre grup ens anirem a participar en la mitjana marató de muntanya de carrícola.
Sort a tots.