Etiquetas

domingo, 23 de diciembre de 2012

RESUM DE LA SETMANA (RAFELCOFER, SERRA D´OLTA, I ENTRENE DE LA SERRA DE PEGO)



 
Després d’una setmana, i amb un poc de retard, comentaré el que va ser diumenge passat les carreres en les quals participem: Rafelcofer i la serra d’olta.
A rafelcofer carrera de 10 km pràcticament plans que transcorren pel poble i pel seu acabe municipal, és una de les carreres mes boniques ja que transcorre tant per urbà, com les faldes de les muntanyes de sant miquel i de la creu, així com la coneguda zona d’horts del caragol, esta carrera és ràpida i esta bé amenitzada per l’organització, hi havia una batucada i moltíssim publique en els carrers animant als corredors, un 10 al poble i la comissió del crist.
Però la carrera de xiquets no va ser tan ben organitzada com la dels adults i va haver-hi un poc de caos tant en les eixides de la xicoteta com l’arribada a la meta els quals anaven sent apuntats per membres de l’organització en paper i llapis, és d’esperar que l’any que ve prenguen bona nota i milloren també la carrera de xiquets.
Els nostres van fer tots unes carreres molt bones, felicitar a tots els corredors.
L’altra carreres ja eren paraules majors es tractava d’una mitja marató de muntanya, en la qual vam fer tercer i quart lloc en les figures de juanvi i Jesús.
Tots van baixar de les tres hores, per la qual cosa cal felicitar als nostres corredors per l’èxit en la participació.

Hui ens hem anat a entrenar en les muntanyes d’al voltant de pego i la vall d’ebo, han sigut 25 km de pura muntanya i almenys jo he acabat esgotat però molt content ja que per a poder afrontar amb garanties la marató de la serra d’espaden cal entrenar dur durant la pròximes setmanes, ja finalitzant he tingut un torcement en el peu, esperem que no siga res i que amb un poc de gel este de nou al peu del canó.


 Después de una semana, y con un poco de retraso, voy a comentar lo que fue el domingo pasado las carreras en las cuales participamos: Rafelcofer y la sierra de olta.
En rafelcofer carrera de 10 km prácticamente llanos que transcurren por el pueblo y por su termino municipal, es una de las carreras mas bonitas ya que trascurre tanto por urbano, como las faldas de las montañas de san miguel y de la cruz, así como la conocida zona de huertos del caracol, esta carrera es rápida y esta bien amenizada por la organización, había una batucada y muchísimo publico en las calles animando a los corredores, un 10 al pueblo y la comisión del cristo.
Pero la carrera de niños no fue tan bien organizada como la de los adultos y hubo un poco de caos tanto en las salidas de los pequeños como la llegada a la meta los cuales iban siendo apuntados por miembros de la organización en papel y lápiz, es de esperar que el próximo año tomen buena nota y mejoren también la carrera de niños.
Los nuestros hicieron todos unas carreras muy buenas, felicitar a todos los corredores.
La otra carreras ya eran palabras mayores se trataba de una media maratón de montaña, en la cual hicimos tercer y cuarto puesto en las figuras de juanvi y Jesús.
Todos bajaron de las tres horas, por lo que hay que felicitar a nuestros corredores por el éxito en la participación.

Hoy nos hemos ido a entrenar en las montañas de alrededor de pego y la vall de ebo, han sido 25 km de pura montaña y por lo menos yo he acabado agotado pero muy contento ya que para poder afrontar con garantías la maratón de la sierra de espadan hay que entrenar duro durante la próximas semanas, ya finalizando he tenido una torcedura en el pie, esperemos que no sea nada y que con un poco de hielo este de nuevo al pie del cañón.










No hay comentarios:

Publicar un comentario