Etiquetas

miércoles, 12 de diciembre de 2012

pont de la costitucio 2012- raval i rotova


Pont de la constitució molt intens quant a carreres disputades pel club hem corregut el dijous en el barri del raval de gandia, el dissabte Pepe va córrer una de muntanya de 60 km i el diumenge de nou en rótova, els extraterrestres del club van tornar a pujar al podi tant en el raval com en rótova on vam fer triplete en quasi totes les categories i en una d’elles vam fer doblet.
La carrera de rótova enguany era diferent de l’any passat i més dura també.
A gandia va haver-hi una gran assistència de membres del club, i en rótova encara que van faltar alguns també va haver-hi una gran presència del club. La setmana que ve també estarem en dos fronts en la Serra d’olta i a rafelcofer.
Així què esperem també complir en amb les dos carreres.
Tenim què congratular-nos de tindre tanta qualitat humana i esportiva ja que no és fàcil pujar al podi en quasi totes les carreres i en això té molta culpa l’entrenadora de l’equip, Silvia, que quin currículum porta acumulat millor que mourinho, però sense uns vímens tan bons com són els corredors seria un poc més difícil.
Enguany en el circuit de la marina pot ser espectacular amb tants corredors corrents en els 4 min el km, podem fer una bona classificació de clubs.
Ara prompte celebrarem el cap d’any amb un esmorzar o menjar per a despedir l’any com toca.



Puente de la constitución muy intenso en cuanto a carreras disputadas por el club hemos corrido el jueves en el barrio del raval de gandia, el sábado Pepe corrió una de montaña de 60 km y el domingo de nuevo en rotova, los extraterrestres del club volvieron a subir al podio tanto en el raval como en rotova donde hicimos triplete en casi todas las categorías y en una de ellas hicimos doblete.
La carrera de rotova este año era diferente al año pasado y más dura también.
En gandia hubo una gran asistencia de miembros del club, y en rotova aunque faltaron algunos también hubo una gran presencia del club. La próxima semana también estaremos en dos frentes en la Serra de olta y en rafelcofer.
Así qué esperemos también cumplir en ambas carreras.
Tenemos qué congratular nos de tener tanta calidad humana y deportiva ya que no es fácil subir al podio en casi todas las carreras y en ello tiene mucha culpa la entrenadora del equipo, Silvia, que menudo currículum lleva acumulado mejor que mourinho, pero sin unos mimbres tan buenos como son los corredores sería un poco más difícil.
Este año en el circuit de la marina puede ser espectacular con tantos corredores corriendo en los 4 min el km, podemos hacer una buena clasificación de clubs.
Ahora pronto celebraremos el fin de año con un almuerzo o comida para despedir el año como toca.

1 comentario:

  1. Buen trabajaos compis! la marea roja arrasa con todo! Agustin artista fotografico!!!! y ximo va pal superdeporte de aqui poco

    ResponderEliminar